• (Android) Evo Pop fusk mer resurs

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Evo Pop ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Evo Pop IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ fusk mer resurs ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Evo Pop 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Oändlig laddningsskärm. Försökte installera om, vänligen fixa.

    pengar sugande spel. de låter dig inte återbetala ett oavsiktligt köp ens så högt som 17,99 EUR. köpfönstret har ingen tydlig knapp för att avbryta köpet om du inte trycker på tillbakaknappen.

    Väldigt roligt. Jag ger en 2 helt enkelt för att chansen att du läser detta är större. Men jag ger det verkligen en 4/5. Jag ger den inte en 5:a eftersom jag inte gillar väntetiden för att spela igen. De kan åtminstone göra det som arga fåglar så att du bara tappar energi om du misslyckas. Önskar också att de var en riktig multi-player.

    Spelet är roligt och jag spelar det hela tiden. Jag skulle ge spelet en 5-stjärna, men nyligen har det uppstått stora brister i spelet. När det inte finns några andra spelare på planen måste du nå 300 för att vinna. Annars är du sista plats. Och ibland är du sista plats även när du verkligen ligger på andra plats. Utvecklare vänligen fixa dessa fel. Det strular med mina totala poäng. Om en spelare inte längre är på planen, ta bort dem.Samsung Galaxy-plattformar. Recensionen uppdaterad - har fortfarande problem. 1 stjärna

    Duet アーケード odi

    Jag hade väldigt roligt med detta energibaserade spel i morse, till den punkt då jag tittade på annonser för att få mer energi. Sedan insåg jag att det här spelet är ett enspelarspel, förklädd till multiplayer som Mario Kart Tour en gång gjorde. Jag ska erkänna att spelet har en fantastisk potential, men som ett enspelarspel med multiplayer-ramverk tappar det plötsligt attraktionskraften när du inser att du bara slår AI:s upprepade gånger.

    Evo Pop Пъзели gae

    Det här är ett av mina favoritspel. Problemet är att varje enskild matchning blir jag ställd mot de två virus-evos (röda och blå). Det är förmodligen 1 var 30:e match som jag ställs mot en person (AI) som inte har viruset. Enligt min mening är virus-evos lite för överväldigade, och jag förlorar de flesta matcher jag spelar mot åtminstone den blå. Inte ens efter 20 sekunder finns det ett virusevo som är minst hälften så stort som kartan. I övrigt är det fortfarande ett ganska bra spel.

    Jag gillar det, men dess falska multiplayer, eftersom det bara finns bots, och hur man motverkar deras hemska AI, är att de ger AI överväldigade evos och artefakter

    Såg bara en annan recension som kom till samma insikt som jag har, att du inte spelar mot riktiga människor. Det är AI-anhängare. Och allt "betala för att spela" som gnäller det är löjligt. Jag har inte betalat ett öre och jag har öppnat nya världar och upptäckt nya evos. Är ett ganska roligt spel. Jag önskar verkligen att det fanns ett lokalt versläge. Det skulle vara fantastiskt!

    Spelet verkar som om det skulle kunna vara väldigt roligt men det tar två långa tider att få nya karaktärer och kistor. Jag har slutfört de första fyra stegen sand har bara 2 tecken. Du bör lägga till wgere du får en kista efter varje strid sedan tar det tid att öppna den. Och kanske öka chanserna att få nya karaktärer. Åtminstone på de låga nivåerna

    EvoPop har så många evos. Jag gillar att stå högt. Jag gillar hur de bara staplar ihop eftersom det är lätt.

    Fortsätter att dyka upp försäljningen på ett sätt som jag klickar på av misstag. Öppnade min oenighet? Läskigt, potentiellt skadligt

    Detta brukade vara ett mer balanserat spel. Med den nya grodan Evo är spelet trasigt och så mycket mindre roligt. Föreställ dig en fiende som förgiftar dig och marken den befann sig på. Jag hade större evos, helt uppgraderad. Nästan 80+ makt över grodan jag spelade kontra jag förlorade det spelet eftersom alla mina evos blev förgiftade, även efter att ha dödat alla grodor. Jag har tagit itu med giftet Evo. Denna fiende är storheter av makt värre. Jag är ingen ny spelare heller. Jag ligger före 91 % av andra spelare när det gäller troféer och progression.

    Jag vet inte vad som hände men spelet laddas inte längre och visar inte att det behöver en uppdatering.

    Jag älskar det här spelet men här är ett förslag: Ta bort energin det här spelet är väldigt beroendeframkallande 4.5 för mig!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :