• (Android) Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles vairāk žetonu uzlauzt

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ vairāk žetonu uzlauzt ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles معمایی rkth

    Man ļoti patīk šī spēle, taču esmu ļoti vīlies, ka Tik Tik reklāmā ir meitene, kas iedod baltu spēka simbolu.

    Spēle turpina sasalst. Saņemiet bieži ziņojumus, kuros teikts, ka tgat spēle nereaģē. Man patīk thd spēle, bet tā pastāvīgi sasalst. Visi tā līmeņi. Tas pārstāja darboties tikai tagad, kad mēģināju tajā iekļūt. Minētā spēle nereaģēja

    Laba spele

    Man patīk šī spēle, taču mūsdienās to ir klusi garlaicīgi spēlēt, jo rangs netiek atjaunināts, lai gan spēlēja dažas reizes, taču rezultāts joprojām ir nemainīgs. Labojiet to un piešķirsiet tai 5⭐

    Viegla spēle

    Reklāmu ir par daudz. Jau uzspiežot, nevis kā iespēju saņemt bonusus. Un dod jums vienu gandrīz pēc katra līmeņa. Smieklīgi, ka es vairāk laika pavadu, skatoties reklāmas, nevis spēlējot spēli

    Man ļoti patīk spēle. Ir daudz reklāmu, bet jūs varat nopelnīt daudz monētu, skatoties tās kopumā, tā ir laba spēle

    Es šai spēlei piešķirtu 5 zvaigznes, izņemot to, ka nopelnītās sirdis nav atsevišķā zonā.

    Pilnīgi kaitinoši ar reklāmām pēc katra otrā līmeņa. Neuztraucieties.

    Beidz ar politiskajām reklāmām!!!

    Kļūst pārāk grūti

    Dažas pārāk daudz reklāmu, taču tās vismaz dažkārt ir izdevīgas — skatoties reklāmu, jūs iegūsit 5 papildu kustības, kad grasāties zaudēt dzīvību.

    Airplane Chefs – Juego de Chef Arcade hmvx

    Sākas labi, tad bombardē jūs ar reklāmām... Spēlējiet lidmašīnas režīmā

    Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles Teka-teki tsdr

    Man patīk spēle, bet man ir jautājums, kāpēc jums ir tāda lieta ar Facebook cilni, kad nevarat pieteikties, lūdzu, atbildiet, ka es jums piešķīru 5 zvaigznes, jo to ir jautri spēlēt un tas rada lielu atkarību.

    Piedeva darbojas bezsaistē, nodrošinot vienkāršu darbību daudzos sarežģītos līmeņos.

    Kopš pēdējā atjauninājuma tas ir briesmīgi. Vai nit slodzes vai slodzes daļēji. Nākamajā dienā ielādējas un spēlē labi, nākamajā dienā netiek ielādēts. Tik vilšanās.

    Laba spēle. Grafika varētu būt labāka

    Šī spēle sākas perfekti..jo augstāk jūs ejat, jo sliktāk ir, un pēc katras spēles tiek rādīta reklāma, bet, kad ir pienācis laiks piekļūt bezmaksas griezieniem, tā saka, ka reklāmas nav pieejamas..Šīs spēles mērķis ir nauda.

    Tas neizslēdz manu Bluetooth starp katru spēli, kā to dara dažas spēles.

    1597. līmenis ir fiziski neiespējams, pat ar pastiprinātājiem. Šāda līmeņa versija jau bija spēlē, un tā bija grūta, bet iespējama. Man jau bija jāatsakās no citas spēles tieši šī līmeņa dēļ. Labojiet, redzēsim

    Daudzām reklāmām......

    Drudzis

    Laba spēle, bet bija problēmas, tā sāka nedot pastiprinātājus pēc reklāmu skatīšanās, bija jāatkārto līmenis pēc tam, kad es to uzvarēju, spēle iestrēga, nācās nedaudz spēlēt, tad tā sākās atpakaļ, šīs problēmas ir kaitinošas, reklāmas nekad neiestrēgst vai neapstājas, lūdzu, novērsiet problēmas. Spēle turpina atskaņot vienu un to pašu zaķa reklāmu, kurā spēlētājs nevar to izdarīt pareizi, arī pēc tam, kad es noskatīšos dažas muļķīgas reklāmas, tā neatgriezīsies spēlē pēc reklāmas beigām, man ir jāatgriežas sākumā.

    Daudzas reklāmas. Neglīta grafika.

    Es tikko nopirku iesācēju paku, kurā bija 350 monētas. Es redzēju savu kopējo summu, kas toreiz bija 395, jo man jau bija 45 monētas. Es spēlēju 1 papildu raundu pēc spēles beigām, kas maksāja 100 monētas, man palika 95 monētas, kur tad ir palikušas 200 monētas? Esmu to pamanījis iepriekš, bet šoreiz es tam sekoju līdzi.. kur ir manas 200 monētas? Turklāt man patīk šī spēle, ir vieglāk iegūt dzīvības, kad tās beigušās, kas ir fantastiskas, lieliskas animācijas..labākā spēle..

    Es lejupielādēju un spēlēju šo spēli ŠODIEN! Man patika spēle, veikti daži pirkumi līdz 65. līmenim. Atgriezos pēc pāris stundām, es ne tikai biju pazaudējis savas monētas, bet arī pazaudēju visu savu progresu


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :